Voorbereidingen

28 augustus 2017 - Utrecht, Nederland

Hoi allemaal,

Bijna een jaar geleden is het idee geboren om samen een coschap te gaan doen in Afrika. Als echte wereldreizigers wisten we natuurlijk meteen dat het Uganda ging worden, de parel van Afrika. Nee grapje natuurlijk, toevallig kwamen we uit bij een verslag van andere co-assistenten die een coschap in Uganda hadden gelopen. Dat sprak ons erg aan, dus hebben we ons aangemeld. En enkele weken later kregen we 'de mail', we mochten komen!

Nu enkele maandjes later zijn we druk bezig met de voorbereidingen. De vliegtickets zijn geboekt (kleine omweg via Londen en Qatar :p), de globale reisroute is bekend, we weten naar welk ziekenhuis we gaan (Kamuli Mission hospital, een adres hebben we niet, want straatnamen zijn blijkbaar nog niet hip in Uganda), de backpacks zijn binnen (nouja ongeveer, die van Sandra zwerft nu nog op een ander continent rond) en de zenuwen lopen langzaam een beetje op. Maar we zijn er ook steeds meer klaar voor en hebben er ongelooflijk veel zin in!

Liefs Sandra & Iris

Ben je nieuwsgierig naar het ziekenhuis waar wij 6 weken door zullen brengen kijk dan op http://www.kamulifriends.com

1. Martin Snaterse:
    29 augustus 2017
    Een heel goede tijd! Benieuwd naar jullie belevenissen !
  2. Luuk:
    18 september 2017
    Nog even en dan gaan jullie op pad. Een goede vakantie en co-schap gewenst. Ik ben ook erg benieuwd naar jullie verhalen.