On the road (or air)

24 september 2017 - London, Verenigd Koninkrijk

Hamjambo!
Jaaa we zijn onderweg! De eerste vlucht zit er al op en we hebben net heerlijk gegeten in de Londense pub. Straks een nachtvlucht naar Qatar waar we hopelijk lekker zullen slapen en dan morgen op naar Uganda :D finally! Als het goed is staat onze auto daar op het vliegveld te wachten waar we 3 weekjes mee door Uganda zullen crossen, voordat ons coschap gaat beginnen. We hebben er zin in en laten vanuit Uganda binnenkort weer iets van ons horen!

Lala Salama!
Sandra en Iris

1. Jeanne:
    24 september 2017
    Lieve meiden, een goede reis en heelv del plezier met de eerste indrukken, ben benieuwd naar jullie verslagen. Dikke kus
  2. Rian:
    Geniet ervan! En laat ons een beetje meegenieten.😘
  3. Jorien:
    24 september 2017
    Eindelijk gaat de langverwachte reis beginnen! Heel veel plezier en geniet ervan!
  4. Victor, Marjoke en Owen:
    Heel veel plezier! Wij kijken uit naar jullie reisverslagen.
  5. Arda:
    24 september 2017
    Lieve Sandra en Iris, fijn dat de reis begonnen is! Geniet er samen enorm van. Liefs
  6. Lia:
    Veel plezier samen . En laat ons mee genieten .Ook van oma.
  7. Danitsja:
    25 september 2017
    Lieve meiden, heel veel plezier samen en dat jullie maar terug mogen komen met mooie verhalen! Dikke kus